Tengil

All makt åt Tengil - vår ... ? Jag minns inte vad de säger! Om någon vet så snälla hjälp mig! Befriare? Har jag funderat på om det kan vara, men jag vet inte. Jaja, iallafall, så håller min lilla fisk Tengil på att dö. Tror jag, för han simmar skevt. Skulle vara väldigt tråkigt om han gick bort, han har ju trots allt levt väldigt länge i min vård!

Idag stannade jag hemma från skolan, mådde inge bra alls. Visade sig att jag inte missade så mycket. Bränboll, Amarican Pie och Sexquiz. Jag har vart hemma och latat mig, sett på Mordkommissionen och läst Serieparaden. Började även på en ny bok! I djävulens sällskap heter den, den verkar bra. Jag fick värsta suget att baka kanelbullar. Men det fanns inte tillräckligt med mjöl, och jag orkade inte att masa ner mig till affären för att köpa det. Jag är lat, men jag erkänner det iaf! Till skillnad från vissa andra..

Imorgon blir det dock skola, har sovmorgon till tolv, ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: i i i l y |

Har en utlottningsdesign i min blogg , kika förbi och kolla om du är intresserad ;p

kramar

2009-04-25 @ 11:16:14
URL: http://iiily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0