Vårsol

Det är sol och fint, min vecka har inte vart händelserik direkt. Skolan började i tisdags, det var segt. Onsdagen var chill. Var med Bus då och vi var hemma hos henne, hon förhörde mig på Medeltidslyrikprovet. Doris blev överlycklig av att se mig, jag har saknat den vovven med. Skola idag, det var slappt. Gjorde klart mina bilder idag, duktig Sandra. Ska lämna in dem imorgon. Jag träffade Lars idag! Har saknat honom jättemycket och inte träffat honom på ett bra tag. Var så skönt att se honom sitta där vid pianot och bli skitglad över att se mig med, han rusade fram och kramade om mig. Skönt att folk visar sin uppskattning ibland. Sedan åkte jag och Sebbe buss hem. Jag åt, nu sitter jag här och ser dum ut.

På lördag blir det Ullared för första gången i mitt liv. Det blir nog en upplevelse!
Btw, Kajsa, Tack säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0