December!

Hell yeah, det är december nu minsann! Jag känner mig sjukt duktig, jag har hunnit köpa julklappar till mor, far, syster, styvföräldrar. Nu fattas det bara till brorsan, P3 och såklart min underbara älskling! <3 Som tur är har jag redan kommit på vad jag ska köpa till dem. Gott säger jag bara. Första året på länge jag har vart ute i såhär god tid.

Det snöade igår, det gillar vi inte. Jag gillar inte snö, det är kallt och blött. Dessutom älskar folk att kasta snöbollar på mig och eftersom att jag har noll bollsinne är det ingen chans att jag prickar dem om jag ska kasta tillbaka. Däremot kan jag mula dem, Moahaha!

Det är sådana där helvetesveckor i skolan just nu. När lärarna lägger allt på de sista veckorna innan lovet. Det suger! Man tröttnar sjukt mycket på skolan när de gör så. Menmen snart är det över och jag får underbart jullov. Då ska jag bara sitta på min feta rumpa och äta skumtomtar och ischoklad.

Uppdatering på stallfronten är att det går bra. Jag rider en liten klunshäst just nu. En tinker, detta är inte riktigt min typ av hästar tyvärr. Jag gillar de lite högre och smäckrare med lite mera fart i.

Nu ska jag lägga mig i soffan hos älsklingen och kolla klart på idol, jag säger bara GO CALLE!

Puss er TiGr

Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Skönt att snart va klar med julklapparna :) Jag e typ oxå klar, har Johan kvar (skitsvårt)..

2009-12-05 @ 09:54:39
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Bus

^Åh, vad najs :) Jag har inte enns börjat köpa. och vet inte vem ja skall köpa till heller, blir nog bara dom små barnen antar ja! :) Puss

2009-12-07 @ 00:24:55
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Fia & Lucas

Ja de va sött :) Men när vi hade gått en bit så började han klaga :P Han är lite lat ^^ Men han vände inte tillbaka iaf, utan han gick lite bakom oss och jamade :P

2009-12-17 @ 10:31:15
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0