God morgon!

Torsdag idag! Jag sitter och väntar på bussen till skolan. Ska ha expo idag, en sjukt tråkig kurs. Jag målar inte men det verkar inte Eta förstå. Jag blev verkligen kanonnöjd med mitt hår idag! Tills mamma släpper bomben "Det regnar ute idag". Jag hatar vädret! Sverige har aldrig bra väder! Snön ska komma i December inte i Februari! Nog med klagande! Jag har hittat en ny favoritlåt! Fer shure med Medic Droid. Åh vad du är töntig tänker säkert vissa nu. Men vet ni? Mitt liv min åsikt.
Jag vet fortfarande inte hur det blir, folk verkar ha svårt att bestämma sig. Men det är bara att kämpa igenom det. Min fisk lever föresten! Tengel, han äter och verkar leva gott!
Nu ska jag springa till bussen, kanske bloggar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0