Kent

Söndag idag, söndagar är alltid sega dagar. Jag har vart jättedålig på att skriva, men det har vart rätt mycket annat. Som skolan och vänner. Man får inte glömma dem! Igår var jag och såg på Valkyria med Sarah. Filmen var jättebra. Killen som satt bredvid mig var mindre bra. Han andades jättehögt och la sin jacka över mig. Hoppas han snubblar och dör eller något. Nu är det lov! Det är väldigt skönt. Jag ska sova länge och bara slappa. Imorgon har jag vart så snäll så jag har lovat Andrea att hoppa in som stallvärd. Så jag åker iväg till stallet redan klockan två, och kommer inte hem förens halv nio. Det kommer bli roligt. Jag skulle vilja åka till Göteborg på lovet, om någon vill med så kan ni väl höra av er? You got my number. Sitter just nu och lyssnar på Kent, en fras fastnar i huvudet "Alla dem han älskat , och dem han bara sög av". Kent är helt fantastiska, texterna är helt. Det går inte att beskriva i ord! Tänkte även försöka lägga upp en bild på nya håret!
 
Nya håret o mongo min :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att va i stallet så länge!! Saknar hästarna!

Fin du blev i håret :) Söt! <3

2009-02-15 @ 21:12:10
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Bus

de blidde visst super bra! :)

sötnos!

2009-02-16 @ 18:05:17
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0