Kul kväll igår

Igår åkte jag in till stan för att träffa Sandra, men det kommer ingen buss! Så pappa får köra mig till torp, och där missar jag såklart först ettan o sen sexan. Så jag fick vänta en halvtimme. När jag äntligen kommer in till stan träffar jag Sandra! Skoj skoj, vi gick till Hemmakväll o hyrde fem filmer och köpte godis för 79 kr. Sedan gick vi till Willys och köpte Chips, dipp, gräddfil och två drickor. Efter det tog vi oss till Donken och åt var sin Happy Meal. Vi tog en buss ut till torp där Carina var jättesnäll och hämtade upp oss. När vi kom hem till mig gjorde vi iordning dippen o hällde upp allt godis o chips. Sen såg vi fyra filmer. Först såg vi "Spider", den var väldigt konstig. Efter det såg vi "Från Andra Sidan", den var jättebra! Handlade om ett barnsjukhus där det spökade. Sedan såg vi "Wrong Turn 2", den var lite knepig men läskig som satan. Plus att det var med en Action Man gubbe. Sist såg vi "Big Fish" , det var en jättebra, mysig film som handlar om en pappa som berättar massa historier om sig själv, med lite "krydda". Efter det somnade vi.

Idag var vi ute och fotade, sen åkte Sandra hem. Så jag städade köket och röjde mitt rum. Nu sitter jag och bara tar det lugnt. Funderar på att spela något kul spel kanske!

Kommentarer
Postat av: Bus

åh, vad man saknar svenskt godis! å choklad!

Mohaha,,

ah, va den ingen bra wrong turn 2 ?

2009-02-19 @ 16:08:21
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0