Måndag!

Idag är det måndag! Härligt inte sant? Jag har haft en väldigt soft dag. Började med att jag tog bussen in till skolan och letar efter människor. Hittar slutligen Andreas och Simon! Simon gav mig världens godaste massage! Jag tackar och bugar. Sedan gick jag och Andreas ner till filmkunskapen, och då kom jag på att jag har glömt Amanda. Så jag får ringa efter henne, och den dummern är fortfarande hemma. Tillslut är alla på plats i filmsalen och vi ser filmen Crash, som förövrigt är sevärd! Efter det var det lunch, vilket jag skippade. Sen kom min undebara Sandra! Vi hade MDK och jag och Sandra var ute och tog bilder, på en naken barbiedocka i olika ställningar. Sen satt vi vid statyn på torget och åt morotsmuffins och drack jolt. Helt underbart att njuta av den första värmande solen! Sen gick vi och fick närvaro. Innan vi gick hem tände vi på barbiedockan med killparfym och tändare. Den smälte! En mycket lyckad dag, om jag får säga det själv!

Jag måste nämna att jag saknar sönder mig själv efter min älsklings Bus! <3

Kommentarer
Postat av: Bus

Mihii! saknar dig medo :)

2009-02-10 @ 17:19:58
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0