Myskväll!

Jag kom fem minuter försent till skolan, hittar inte exposalen! Springer runt och letar som en galning, tillslut hittar jag den. Kommer in och det visar sig att vi ska fortsätta blanda färger, jag hatar att måla! Jag kladdar klart mina färger och känner mig nöjd, så får vi rast. Jag och Sandra kom lite sent från rasten, och gissa vad? Då ska vi måla ännu mera! Jag hatar Expo! Jag tänker inte måla, punkt slut! Efter Expon var det lunch, nån köttfärskladd, jag åt morötter, Mums! Efter lunchen hade vi Svenska. Men vi fick kolla på treornas projektarbeten som vi senare ska skriva en artikel om. Så jag var och kollade på många foton och något rave och lite annat. Matten kom jag sent till, fastnade i ett samtal med Andreas. Men det visade sig att jag var först! Alla andra kollade på projektarbeten, så jag fick massa beröm. Efter matten var det engelska, jag satt och skrev några rader om projektarbetena. Sedan var skoldagen slut, så jag åkte hem och städade rummet och började laga mat, fiskpinnar och mackaroner. Sen kom Bus! Så vi lagade klart maten och spela kort innan min familj kom hem så vi kunde äta. Efter maten gick vi till Kvantum och köpte Kanelbullar, chokladhavrefras och biskvier. Sedan pallrade vi oss hem till mig och såg på film, Katakomberna. En jättebra film. Biskvier är väldigt äckligt, längesedan jag åt något så äckligt! Nu har Becka nyss åkt och jag ligger i sängen, ska nog sova så jag orkar upp till skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0