Ser man på..

Som sagt, ser man på nu har jag börjat blogga igen. Detta var min kära vän Fiaas förslag, hon ville ha en till blogg att läsa. Jag hade ju en annan ganska oseriös blogg, men förhoppningsvis kommer jag vara lite mera seriös och engagerad i denna blogg. Så, en beskrivning av mig kanske skulle vara på sin plats?
Jag heter Sandra, är 16 år. Jag går på medieprogrammet i Uddevalla, där jag trivs som fisken i vatten. Om jag skulle beskriva mig själv som person skulle jag säga att jag är en glad, positiv tjej som har ett sjuhelvetes humör.
Det blir nog inget längre inlägg just nu, men jag skriver nog snart igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahaha skriver du dagbok nu på nätet :)

2009-01-30 @ 19:46:26
Postat av: Moster

Å här vill vi ha alla detaljer om vad som händer bra saker å tabbar Pösss på dig snuttan!!

2009-01-30 @ 20:01:55
Postat av: Fiia

Jaaa!! du gjorde en blogg iaf :D

Ska bli kul att läsa! <3

2009-01-31 @ 09:43:53
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: becka

mıhı alla gıllar att blogga

fıaa började för typ 100 ar sedan

vı hangde pa sedan slutade alla tra

jag började ıgen och efter typ 2 ½ manad efter jag startat ıgen började fııa!

2009-02-02 @ 17:03:56
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0