Pizza !

Idag har jag och Therese gottat oss med pizza på jobbet. Tillsammans med cola och choklad! Det är vi värda, vi har jobbat i tre veckor nu. Så jag har två veckor och en dag kvar att jobba! Känns skönt, de sista två veckorna får gärna gå lika fort som de första tre! Det har inte hänt sådär jättemycket i veckan, jag har mest tagit det lugnt. Men imorgon är det fredag, och då slutar jag ett! Jippie säger jag bara! Chrisse kommer och hämtar mig efter jobbet också ska vi hem till pappa så jag kan duscha och byta om, kanske äta något. Sedan hem till mor för att hämta lite grejer som jag har glömt, jag ska ju trots allt vara hos pappa i två veckor nu. Sedan på kvällen ska vi se på bio minsann, Ice Age 3. Får hoppas att den är rolig, så man får några goda skratt. Efter bion blir det hem till babe och sova! Ska bli gott att få sova ut! Sova läänge imorgon på morgonen! Det har jag längtat efter hela veckan. Det är inte lätt att gå upp halv sex varje dag. Det tar på krafterna. På lördagen skulle vi kanske greja med något hö någonstans med några. Jag har ingen koll alls som vanligt, men det löser sig nog. Det brukar det! Nu ska jag snart se simpsons och sedan sova. Ha en fin helg alla! Puss eran TiGr.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack :) Fast det enda jag hade gjort med håret va att duscha och blåsa det torrt :P

Jo ja tror allt ja spricker snart ^^

2009-07-11 @ 20:49:33
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0