Chokladbollar!

Idag skulle vi ställa om klockan tydligen. Jag trodde att jag vaknade tidigt! Men det visade sig att jag vaknade halv elva, lite småsurt sådär. Jag lade mig i soffan och tittade på Eastenders, jag är helt fast för den serien! Efter det kom min bror och frågade om hjälp, han och min styvfar hade bakat. De skulle baka chokladbollar och hade använt sig av elvisp och hade mjöl i. Jag blev lite fundersam över vad de pysslade med, så det slutade med att jag bakade helt nya chokladbollar. Är jag inte duktig? Efter det pluggade jag matte, jag har prov nästa vecka. Önska mig lycka till! Sedan blev det mat, kycklingsallad och efter det spelade jag xbox 360 med lillebror. Nu ska jag snart hoppa i badet! Ska bli underbart skönt.


Fina bollar!


Surkotten som lyser, delade min middag med honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0