Fin dag med flickorna!

Igår var det sol och fint! Dessutom var jag ledig. Jag passade min lillebror på morgonen och sedan kom Bus! Vi satt och spelade Vem Vet Vad, innan vi gick ner till stan med Fiaa. Vi gick först till apoteket. Efter det gick vi och letade solglasögon till mig och jag hittade ett par jättefina! Men såklart när vi kom ut från affärerna så försvinner det fina vädret! Så vi gick till fjortispalatset McDonalds och åt glass innan vi gick till bussen för att åka hem, då kom solen minsann! Så då fick jag använda solglasögonen. Jag och Bus gick hem till mig medans Fiaa gick hem till Johan och Max som hon passade. Jag och Bus åt mat, kycklinggryta och ris innan hon åkte hem. Jag åkte till stallet och red Jemma. En tinker, hon är en dam med egna åsikter. Men det gick förvårnadsvärt bra, och jag är riktigt stolt över mig själv om jag får säga det själv! Så hon fick extra många tackförlektionen kramar. Efter det åkte jag hem, tog ett långt bad och sen la jag mig och sov! Fast det blev inte så mycket med att sova för det blåste som bara den. Dessutom stod fönstret upp så jag gick upp mitt i natten och stängde det.

Idag har jag vart i skolan, inte gjort sådär jättemycket. Tagit det lugnt mest. Imorgon ska vi se Hair som Sinclair sätter upp. Kanske skriver något om den imorgon :)


Tjejorna i bussen hem, inte så glada ?


Nya brillorna! Jag gillar dem iaf, och det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tackartackar :D

jodå en massa, bland annat en fotokurs hos emelie ohlsson, du vet? :=

2009-03-25 @ 18:53:22
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sofia

aa det ska bli kul :)

har du haft en bra dag?

2009-03-27 @ 22:29:56
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0