Myshelg!

Fredagen, jag gjorde inte så mycket. Satt hemma med familjen. På lördag åkte jag ut till Bus. Så fort man kommer innanför dörren välkomnas man av fyra monster. Som skäller och viftar på svansarna som galningar, alla slåss om uppmärksamhet. Sedan fick man en go kram av Bus, ingen ger så goa kramar som henne! Vi åkte till Simons värdshus med hennes pappa, Nina och hennes bror. Efter det pallrade vi oss hem och Bus och jag gick ut med hundarna. Jag hade turen att ha hand om de två snälla små chiuaorna (stavfel?), medans Becka fick ta hand om de stora vovvarna. När vi kom hem fikade vi dammsugare och sedan gick satte vi oss framför Busans dator och såg på Boogyman. Den var väldigt läskig! Någon skrek rakt ut flera gånger. Efter filmen gick vi ner och satte oss och kollade på melodifestivalen. Självfallet hejade man på Caroline af Ugglas som tyvärr bara kom tvåa, men vinnaren tror jag faktiskt kan få rätt bra röster i Moskva. Efter Meldifestivalen gick Bus pappa ut med hundarna medans jag och Becka kilade över till hennes bror och hans flickvän för att säga hej till deras vovvar. Vi blev bjudna på hemmagjorda veganiska muffins, som var väldigt goda. Sedan gick vi in till Becka och skulle se på Rallybrudar. Jag såg fem minuter av början och eftertexterna eftersom att jag somnade. Sov väldigt gott tvärs över Becka. Blev dock väckt på ett rätt obehagligt sätt, hon petade på mig tills jag vaknade. Då gick vi upp och la oss. Sov tillt tio nu idag, gick upp. Åt frukost med Bus, sedan gick vi ut och fotade vid golfbanan. Eller ja Bus fotade, jag var inte på humör. Sedan gick vi hem för min styvfarsa skulle hämta mig. Vi åkte till torp och köpte ny växt till Tengil. Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Bus

mohoo! det var tiden de! skojj!

2009-03-17 @ 12:50:56
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0