Sol!!

Vart en bra dag idag, för det hra vart soligt ute. Man blir så mycket piggare och gladare! Vaknade idag och kände idag vill jag vara fin, så tog på mig nya tröjan och jeansen också ett halsband. Kom till skolan och hade idrott. Boxning! Så underbart skönt att bara slå sig helt slut! Att släppa ut alla känslor och bara slå slå slå. Det var välbehövligt. Efter boxningen och dusch och sådant avnjöt vi fisk och ris, jag åt ris. Sedan hade vi matte i tjugo minuter, efter det sprang vi ner till kiosken o köpte varsin cola, jag var udda och köpte en fanta. Sedan blev det engelska och sedan livskunskap! Tack för en fin dag Sandra och Johan ! <3



Nya tröjan, en väldigt skev bild men jag gillar sådana.

Kommentarer
Postat av: Bus

fiin :)

2009-03-20 @ 13:09:40
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

hoppas du haft en bra söndag?

2009-03-22 @ 18:10:56
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0