Tröttis

Idag mina vänner är jag helt ensam i mitt stora hus. Dagen börjades med en kopp kaffe och en ostmacka. Efter det tog jag mig en lång, varm dusch. Efter duschen satte jag på en maskin tvätt och sedan lade jag mig soffan och kollade på tv. När tvätten var klar vikte jag den gamla tvätten och hängde upp den nya, sedan satte jag på en till maskin. Sedan lade jag mig i soffan och spelade lite och kollade msn. Jag tröttnade på msn och satte på en Beck film, tror den hette I Guds namn eller något sådant. Det var en bra film! Spännande, plus att min snygging Persbrandt är ju med! Efter filmen lagade jag mat, Stekt potatis i grillkrydda och köttbullar. Sedan avnjöt jag min middag i underbar ensamhet och nu ska jag lägga mig och glo på dumburken igen.

Kommentarer
Postat av: Bus

åh, din stackare,!

hade fakiskt tänkt att komma till dig, men jag mådde så jävla mycket skit!

2009-03-08 @ 19:01:02
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0