Hemma från London sen länge

Hallå folket!
Vi har vart hemma från London sen länge, men jag har haft en väldigt massa skolarbete att göra. Menmen så kan det vara. Igår bowlade jag med min Bus! Eller ja satt och kollade på. Det var det tråkigaste jag har gjort på väldigt länge. Idag har det vart en massa plugg och spelat sims 3 minsann! Här kommer lite bilder från Londonia tänkte jag skriva men kom på att de ligger på hårddisken för att jag snart ska få windows 7 i datorn. Haha det får bli en annan gång, ha en bra kväll!
Puss eran TiGr


Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Jaaa kul att du skriver igen! :) Hoppas vi får se lite bilder från london snart! :)

2009-11-15 @ 12:38:06
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Bus

Ja faan vad najs :) JAg vill se bilder!!!

Å vad du har köpt, vet att du köpte GRYMA bilar till de lilla monstret elin men inget mer.. ! :P

2009-11-17 @ 14:57:50
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0