Uppdatering!

Hej hopp alla glada!

Jag lever, jag lovar! Har bara inte vart aktiv på min blogg på vädligt länge. Det har vart så mycket annat att göra. Skolan har börjat nu minsann! Nu går man i tvåan, tänk vad tiden går fort! Det är rätt skönt att vara tillbaka i skolan, att ha något att göra på dagarna. Dessutom läser vi rätt många nya, roliga och intressanta ämnen. Jag har börjat läsa text och rörlig bild vilket är väldigt skoj. Text är bra för mig eftersom att jag gillar att uttrycka mig med hjälp av pennan och jag gillar att säga min åsikt.

Ridningen går bra, det går framåt. Jag red igår, hade tema övergångar, markarbete. Jag red Musse, som faktiskt var relativt pigg och trampade på bra. Lektionen gick rätt bra faktiskt, förutom att det var väääldigt jobbigt att svänga i galopp och dessutom galoppera över en bom. Men i det stora hela gick det bra, jag fick igång honom riktigt ordentligt. Jag älskar verkligen den hästen!

Jag ska till London, mina vänner! Den 26 Oktober bär det av! Ska hälsa på min moster och hennes familj, dessutom ska jag shoppa järnet! Jag ska åka med min kära mor och bror, efter lite fjäsk så får min älskling följa med! Vilket ska bli underbart roligt, kommer bli massa mys!

För övrigt firar jag och Chrisse tre månader snart, den 19:e smäller det minsann! :) Dessutom fyller jag år snart! 17 år blir man nu, den 8:e så blir jag stor flicka.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, ha en fortsatt bra kväll.

P.S. Lägger in en bild på mig och min snygging bara för att.. D.S


Kommentarer
Postat av: Fia

Skoj att du börjar skriva på bloggen igen! :) Skönt att det känns bra i skolan. Åh fan vad jag saknar ridningen..! :(

Alla åker iväg någonstans nu ju.. Men hoppas ni får skoj i London :)



Grattis till dig & Chrisse!

Och Grattis till dig!! :) Ska du ha nåt kalasfirande? :)

2009-09-11 @ 10:44:03
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0