Bowling

Igår ringde jag in till bowlingen för att höra om man kunde boka bana för kvällen, självklart var jag beredd för att det skulle vara fullt och det var det. Men så säger damen jag pratar med att imorgon är det lugnt och du kommer inte att behöva boka för att spela. Så idag åker jag dit när de öppnar och då helt plötsligt finns det INGA banor och vi skulle få vänta i EN TIMME. Så vi sticker därifrån. Ringer in till bowlingen och frågar om att få boka klockan ett för att då har det gått EN TIMME, men finns det plats då? Nej, vi får inte bokat förren klockan två. BRA BOWLINGHALLEN! Duktigt.

Kommentarer
Postat av: Fia & Lucas

Fan vad trist!!

2010-04-08 @ 19:29:43
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0