Fallens dagar

Jag har varit seg med att uppdatera, får skylla på att det är sommar och då är det gott att bara ta det lugnt, men jag brukar ändå hitta på en massa saker vilket gör att jag har dåligt med tid till datorn. Dessutom har vi inget internet hos Chrisse just nu så då blir det ännu svårare att blogga!

I alla fall så har jag varit på fallens dagar i sommar. Jag har varit där förut men jag har faktiskt aldrig kollat på fallen. Nu när jag väl tittade på dem så tyckte jag inte att det var direkt speciellt, men jag tror att det hade varit coolare att se dem på kvällen när de har tänt alla lampor. Men det var maffigt att se hur mycket kraft vatten har. Innan vi åkte till själva festivalen tänkte vi titta in på saabmuseet men det var tyvärr stängt så det blev inget besök där. Dessutom hade de en cool linbana där som jag någon gång skulle vilja testa att åka. Här kommer några bilder från kvällen.


En liten saab fick vi se i alla fall.


Chrisse var mest intresserad av den nya saaben som stod utanför. Jag tyckte faktiskt att den såg ut som vilken annan saab som helst. Saab är rätt fula och kassa bilar enligt mig.


Taggade innan fallet, det var lite segt att stå och vänta.


Vattnet möts.


Och här är resultatet av allt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0