Sommarlov!

Woho nu har jag sommarlov! Dock kommer det att bli lite segt för älsklingen kommer ju jobba. Men men, jag får aktivera mig själv på andra sätt. Jag menar jobb är ju bra, det leder kanske till en lägenhet tillslut.  Hoppas, hoppas!

Jag har fått mina betyg, är inte jättenöjd. De kunde varit bättre, men så tänker man väl alltid. Ska bli så skönt att slippa vara i skolan och ha tråkigt och behöva tänka på läxor dit och prov hit. Nu har jag tre veckors lov framför mig innan jag börjar att jobba. Det ska bli gott att jobba, jag och Therese kommer ha ännu en kul sommar!

Just nu sitter jag barnvakt åt min lillebror. Eller ja jag sitter och skriver medan brorsan och Chrisse sitter och spelar Super Mario på vårat Wii. Det plingar och låter som fan, jag fattar inte det roliga med Wii. Xbox 360 är mera min melodi minsann. Forza motorsport 3 is the shit, tihi.

Nej nu ska jag läsa massa människors bloggar. Hoppas ni får en bra lördagskväll.


Sängen är det bästa stället att pussas på, eller vad säger ni? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0