Update!

Jag har ju glömt att lägga upp bilderna från när jag och Bus gick vårruset. Inte för att det är så många bilder men och? Detta var i alla fall tredje året vi gick vårruset och många år till kommer det bli! Det är en sak som vi alltid ska göra! <3


Kön till toaletten var galet lång! Men som tur var gick det fort tack vare att det fanns så många toaletter.


Min älskade Bus innan vårruset! <3


Jag är taggad inför vårruset! Jag var den enda i hela Vänersborg som gick med luvan uppe, skateskor och solglasögon!

Hörs förhoppningsvis snart igen!

Kommentarer
Postat av: Bus

De var sjukt roligt! Fast lite otaggade var vi nog.. ^^

2010-06-24 @ 16:52:57
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0