Åsikter

Min kära mor tycker att jag ska börja blogga om alla mina åsikter som jag har om allt och inget. Så jag tänkte att varför inte? Här kommer två av mina åsikter som jag har tänkt på den här veckan.

Åsikt nummer ett: Jag såg på svenska hollywoodfruar förut och då sa Anna Anka något mycket klokt. Det är ju såhär att hon tidigare har sagt att hon suger av sin man varje morgon när han vill, och då rasade såklart svenska tanter. Men idag förklarade hon lugnt att hon inte sa det för att det är så det ska vara eller att hon vill tvinga på andra det. Hon förklarade helt enkelt hur hon hade det. Så tanter, tagga ner!

Åsikt nummer två: Chrisse har en hund som är just nu långhårig och har långa klor. Klappar man den så stinker man äcklig hund i flera timmar efteråt. Mitt tips till er som har stinkande hundar, ryck dem regelbundet och tvätta dem då och då. Dessutom, glöm inte att klippa klorna!

Nu har jag sagt mitt, nu ska jag och älsklingen sova, imorgon är det en ny skoldag...


Så här ser min idiot när han sover.

Kommentarer
Postat av: Bus

ja de där med hundlukt e inget vidare kan ja lova, disel och doris e två stinkande bomber som dränker en i saliv.. haha :P

2010-04-05 @ 23:53:36
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0