Helg!

God morgon alla glada!

Nu är det helg minsann, lördag mera bestämt. Min fredag spenderade jag tre timmar i skolan först. Rörlig bild, fick inte jättemycket gjort. Kunde rättare sagt inte göra så mycket. Så nästa vecka blir det till att börja filma! Sedan åkte vi hem till Christian, åt jättegoda pannkakor. Sen somnade jag i Chrisses säng. Sov till tjugo i sex, då var det bara att gå upp för att hinna byta om. Vi skulle nämligen på kalas, Chrisses kusin fyllde 30 år minsann. Så det blev kalas till klockan tio. Sen åkte vi hem, satt lite vid datorn och sen somnade jag rätt gott kan jag ju tala om. Dock drömde jag mardrömmar igen, vaknade upp och var sjukt arg på Chrisse. Jag vägrade att låta honom ta i mig, höll på att gå och lägga mig på soffan.

Idag är det lördag, Chrisse sitter och spelar playstation 3, han svär som fan och gungar med i takten som han kör, jag sitter och ska snart se på southpark. Vi ska ner till stan en snabbis idag och lämna in filmerna vi glömde lämna in igår, dessutom ska vi handla lite. Sedan blir det en hel del plugg, skolan är rätt korkad endå som lägger typ alla stora uppgifter några veckor innan sommarlovet. Jag LÄNGTAR tills sommarlovet. Jag har lov ett tag innan jag börjar att jobba. Ska bli gott att jobba så att pengarna rullar in till körkortet!

Nej nu lockar southpark! Ha det bra.


Look into my eyes ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Woho, de låter väldigt likt cliffe biff när han spelar,! han blir helt borta!

2010-05-11 @ 13:05:27
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0