Tuseday afternoon!

Hej alla glada! Jag har varit seg på att blogga jag vet. Men skolan har ju börjat nu och det är så grymt mycket i skolan redan. Det blev bara en pangpangpang start. Men nu är allt igång och det är faktiskt skönt. Det är ju trots allt sista året! Gott som jag vet inte vad, vi har redan beställt studentmössor. Det känns helt galet! Men samtidigt häftigt! Jag längtar till studenten men ändå inte, tryggheten av att veta vad man ska göra försvinner ju med skolan. Det känns lite vemodigt. Jag vill ju veta vad jag ska göra!

Idag ska jag vara duktig och gå till körskolan efter skolan och plugga. Det börjar ju att dra ihop sig till körkortet snart så jag får börja plugga lite mera intesivt på teorin nu även om det inte är jätteroligt. Senare ikväll ska jag iväg till stallet och rida, jag längtar! Jag hoppas på att få rida på min lille Musse. Får se om jag kanske skriver ett inlägg om ridlektionen, vet dock inte om det är så intressant att läsa om mina ridlektioner?

Min sötnos ska hämta mig på körskolan sen. Jag är så sjukt glad att jag har min Christian, han stöttar mig i allt. <3 Vi har köpt en ny bil nu minsann, en volvo 744 och den är vit. Dock är den rostig och kommer att behövas göra iording, men det kommer ju vara bättre än den skitbilen vi har nu! Köp aldrig någonsin en reanult laguna, sämre bil får man leta efter. Jag tror att volvon kommer att bli riktigt fin minsann!

Nu ska jag sätta mig och kolla lite på projektarbetet! Ha det bra, puss TiGr.


Saknar min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Haha ja han är en liten bestämd kille :P

2010-09-23 @ 19:47:45
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0